مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 16:372022-04-26سياسي

ساختمان های داخل پادگان ارتش مشهد تاریخی و قابل استفاده است


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی مشهد گفت: ساختمان های داخل پادگان ارتش تاریخی و قابل استفاده است و از این رو می توانیم بستر فرهنگی مناسبی برای شهر مشهد فراهم آوریم.

- ، حجت الاسلام حسن منصوریان اظهار کرد: در راستای انتقال پادگان ارتش می توانیم از ظرفیت فراهم آمده برای ایجاد شهرک سینمایی انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر در قالب فرهنگسرا و مرکز فرهنگی شهری بهره بگیریم.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی مشهد افزود: خوشبختانه پس از 17 سال گره انتقال پادگان ارتش باز شده و بدین واسطه شاهد انتفاع مردم در سهولت رفت وآمدها خواهیم بود.

وی افزود: توافقات لازم در راستای انتقال پادگان ارتش صورت پذیرفته است در این راستا به دنبال آن هستیم که از ظرفیت های فرهنگی موجود در این پادگان بهره مند شویم.

حجت الاسلام منصوریان ادامه داد: صرف نظر از سرانه های خدماتی که به منطقه تعلق می گیرد، ساختمان هایی در پادگان ارتش وجود دارد که از ظرفیت تاریخی بهره مند بوده و هویت انقلاب اسلامی در آن مشهود است.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی مشهد گفت: می توانیم از ظرفیت فراهم آمده برای ایجاد شهرک سینمایی انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر در قالب فرهنگسرا و مرکز فرهنگی شهری بهره بگیریم تا عموم مردم بتوانند از این بستر فراهم آمده بازدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان های داخل پادگان ارتش مشهد تاریخی و قابل استفاده است

ساختمان های داخل پادگان ارتش مشهد تاریخی و قابل استفاده است